Cerere aprobare locuinţă din fondurile ANL

  • Cerere tip
  • Declaraţie notarială din care să rezulte că titularul cererii de locuinţă şi ceilalţi membrii ai familiei acestuia - soţ/soţie, copii şi/sau alte persoane aflate în întreţinerea acestuia - nu deţin şi nu au deţinut o altă locuinţă în proprietate şi/sau nu este/nu sunt beneficiarul/beneficiarii unei alte locuinţe cu chirie, proprietate de stat, proprietate a unităţii administrativ-teritoriale sau a unităţii în care îşi desfăşoară activitatea, în municipiul Deva, sau, după caz, în localitatea din afara municipiului Deva unde își desfășoară activitatea titularul cererii de locuință
  • Acte doveditoare din care să rezulte venitul mediu net/membru de familie, respectiv
  • Adeverință eliberată de unitatea angajatoare cu venitul net realizat pe ultimele 12 luni și adeverinţă de la Inspectoratul Teritorial de Muncă din care să rezulte calitatea de salariat (extras REVISAL)
  • Cupon sau extras bancar alocație de stat pentru copil/copii
  • Cupon de pensie (pentru ultima lună)
  • Cupon indemnizație persoană cu handicap (pe ultima lună) și/sau adeverință pentru indemnizație persoană cu handicap eliberată de DGASPC Hunedoara (pe ultimele 12 luni)
  • Adeverinţă de șomaj eliberată de AJOFM din care să rezulte cuantumul indemnizației și perioada pentru care se stabilește acest drept
  • Fișa plăților eliberată de Agenția Județeană pentru Plăți și Inspecție Socială Hunedoara (pe ultimele 12 luni)
  • Extras de cont pentru veniturile care se încasează de la bancă (pe ultimele 12 luni)
  • Mandat poștal pentru veniturile încasate de la Poșta Română (pe ultimele 12 luni sau pe ultima lună, însoțit de declarație pe propria răspundere privind venitul net încasat pe ultimele 12 luni)
  • Acte de venit pentru persoanele care lucrează în străinătate, în original și traduse în limba română, extras de cont bancar (pe ultimele 12 luni), contract de muncă (copie xerox și tradus în limba română)
  • Alte acte doveditoare privind veniturile familiei
  • Extras C.F. și/sau contract de vânzare-cumpărare ori contract de comodat pentru locuinţa unde este tolerat în spaţiu, schița imobilului din care să rezulte suprafața locuibilă
  • Contract de închiriere înregistrat la ANAF pentru chiriaşii care locuiesc în spaţii din fondul locativ privat, schița imobilului din care să rezulte suprafața locuibilă
  • Adeverință de la Asociația de proprietari/locatari (după caz, de la conducerea instituției care a închiriat locuința) din care să rezulte numărul de persoane care locuiesc în imobil și gradul de rudenie al acestora
  • Declarația notarială a proprietarului din care să rezulte numărul de persoane care locuiesc la această adresă, numele acestora și gradul de rudenie
  • Acte de stare civilă - certificate de naştere, certificat de căsătorie, buletin/carte de identitate, sentință civilă definitivă de divorț, alte acte doveditoare privind starea civilă
  • Acte doveditoare din care să rezulte că titularul are în întreţinerea sa alte persoane
  • Acte de identitate ale persoanelor aflate în întreținere
  • Adeverinţă de la Agenţia Naţională de Administrate Fiscală DGFP privind veniturile impozabile ale acestor persoane
  • Adeverinţă de la locul de muncă al contribuabilului din care să rezulte că beneficiază de deduceri pentru persoana aflată în întreţinere
  • Diploma de absolvire studii pentru titular, indiferent de nivelul de pregătire
  • Certificat medical eliberat de instituţia medicală competentă semnat de medicul specialist și de conducătorul acestei instituții, dacă boala de care suferă solicitantul sau un alt membru al familiei ori aflat în întreținerea acestuia necesită, potrivit legii (Anexa 2 la O.U.G. nr. 40/1999), însoțitor sau o cameră în plus ori certificat de încadrare în gard de handicap grav/handicap grav cu însoţitor (pentru solicitant sau oricare membru al familiei aflat în întreţinerea acestuia)
  • Adeverinţă de la instituţia de unde provine, perioada în care a fost instituționalizat
  • Hotărâre eliberată de DGASPC Hunedoara sau sentință judecătorească privind stabilirea măsurii de plasament în regim de urgență pentru copiii dați spre adopție sau alte acte doveditoare eliberate de către instituția de ocrotire socială din care să rezulte că a început procedura de adopție
  • Sentința de evacuare definitivă și irevocabilă sau procesul-verbal de evacuare emis de executorul judecătoresc ori actul prin care chiriașul a fost înștiințat că imobilul/apartamentul a fost predat la proprietar